11 Mart 2014 Salı



    Ben Halide ÖRKİ.8 Temmuz 1995 tarihinde Denizli'de doğdum.18 yaşındayım.Ve şu an Pamukkale Üniversitesi'nde İngilizce Öğretmenliği bölümünde okumaktayım.Birinci sınıf öğrencisiyim.Ailemle birlikte yaşıyorum.Kitap okumayı hiç sevmem.Bu yüzden hiç kitap okumuyorum.Fakat spor yapmayı çok severim.Boş zamanlarımda arkadaşlarımla zaman geçirmekten, masa tenisi oynamaktan büyük zevk alırım.Tekvandoya da başlamıştım eskiden fakat daha sonra bıraktım.Sarı-yeşil kuşağım var.Boş boş oturmaktan nefret ederim.Bu yüzden bol bol film seyrederim.Her türlü alanda kendimi geliştirmek isterim.Özellikle de bölümüm gereği dil alanında gelişmek istiyorum.İki üç tane yabancı dil öğrenmek istiyorum.vVe küçüklüğümden beri en büyük hayalim, yurt dışına çıkmak..Aklımda birçok düşünce var ama yine de emin değilim.Maalesef biraz kararsız biriyim.Ama hayatımdan gayet memnunum..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder